One Piece PBF
FAQ itp.
Zapisy, drużyny i postacie
East blue
Każdy musi przez niego przepłynąć jeżeli chce dostać się na inną wyspę lub ocean.
Na wyspie znajduję się niewielkie, spokojne miasteczko, zazwyczaj omijane przez marines czy piratów. Jedynymi ciekawymi lokacjami na wyspie są restauracja Meshi oraz spora rezydencja, należąca do jakiejś bogatej rodziny. Wysepka otoczona jest wysokim klifem, posiadającym tylko jedną szczelinę, wzdłuż której poprowadzono ścieżkę do wioski.
spora wyspa z umiarkowanym klimatem, na której znajduję się siedziba firmy wytwarzającej produkty marki Doskoi Panda. Raz w roku odbywa się tutaj Wielki Festiwal Tańca, sponsorowany przez Doskoi Panda. Znajduję się tu także biuro marynarki.
Wyspa na której panuje polarny klimat. Światowy Rząd zsyła na nią skazańców i ludzi z państw sprzeciwiających się ,,światu”. Są oni traktowani jak niewolnicy i zmuszani do budowy mostu, mającego połączyć dwie wyspy. Prace trwają już ponad 700 lat, jednak wciąż jest jeszcze daleko do ich zakończenia.
Panuje na niej mroźny-wręcz lodowy klimat, podobny do syberyjskiego. Pomimo to rośnie tam roślinność w postaci drzew iglastych różnego rozmiaru i pochodzenia. Jest to siedziba organizacji Seven Eater. By dotrzeć do wyspy należy pokonać gęstą mgłę co raczej nie często spotyka się na tych wodach, dostać się na nią można znając drogę, posiadając bardzo duże zdolności nawigacyjne, bądź szczęście.
Niewielka wyspa z górskim klimatem, kształtem przypominająca okręt wojenny. Znajduję się ona niedaleko Grand Line, z racji czego często jest patrolowana przez marynarkę. Według starej legendy, gdzieś na tej wyspie znajduję się legowisko smoka.
Niewielka wyspa o umiarkowanym klimacie, słynna jednak z tego, że pojawiają się na niej dość sławne osoby. Jest także miejscem narodzin głównych wrogów Światowego Rządu. Ogólnie jednak jest tu spokojnie.
Średniej wielkości wyspa o wilgotnym klimacie. Znana jest z produkcji pomarańczy oraz przede wszystkim jest siedzibą syren. Zamieszkują oni południową część wyspy.
Duża wyspa z umiarkowanym klimatem, jednak niezbyt ciekawa. Ot, wioska, pola uprawne, lasy, parę domów. Czasami służy silniejszym piratom jako kryjówka przed Marines
Niewielkie miasteczko położone na niewielkiej wyspie. Zbudowana jest tutaj baza Marines, jest również punkt zapisu do niej. Oprócz tego jest tutaj spokojnie (głównie dzięki bazie Marines)
Pływająca restauracja, bardzo znana. Mają tam świetnych kucharzy i mocnych wojowników, żeby bronić się przed głupszymi piratami, którzy chcą ją zdobyć. Ceny jednak są bardzo zawyżone, trudno jednak o lepszą jakość.
Duża wyspa z terenem górskim oraz chłodnym klimatem. Mało osób na niej mieszka z powodu klimatu, słynie z wspaniałej szkoły szermierskiej, bardzo znanej i cenionej. Właśnie w niej mieli swe początki najlepsi szermierze świata.
Wyspa średniej wielkości z umiarkowanym klimatem. Jest jednak ważnym punktem handlowym, przez co jest celem wielu piratów. Posiada jednak wyszkolone odziały samoobrony, więc nie jest łatwo ją zdobyć.
Duże miasto na wodzie, ostatni przystanek piratów z East Blue przed Grand Line. Przez to marynarka tutaj jest silniejsza niż w innych rejonach. Można tutaj znaleźć rzadkie przedmioty i silne osoby. W tym mieście Gol D. Roger został stracony.
West Blue
South Blue
Grand Line
Każdy musi przepłynąć przez tą górę jeżeli chce się dostać na Grand line lub wrócić z tąd
Każdy musi przez niego przepłynąć jeżeli chce dostać się na inną wyspę lub ocean.
Pierwszy przystanek na Grand Line
Wyspa na której panuje wieczne lato. Pięciogwiazdkowy hotel z ogromnym basenem, przyciąga na nią tłumy turystów.
Znajduję się tu morska baza marines, G-8. Wyspa przypomina jezioro otoczone wysokim klifem, w którym znajdują się pomieszczenia marynarki. Na środku ,,jeziora” znajduje się wzniesienie, w którym rezyduje dowództwo bazy. Jedynym sposobem na wejście lub wyjście jest przepłynięcie przez wielką, stalową bramę. Jak dotąd nikomu nie udało się przejąć wyspy, ani z niej uciec.
Jest to łańcuch dziesięciu wysp w kształcie pierścienia. Raz w roku poziom morza opada na tyle, że odsłania ścieżkę łącząca wszystkie wyspy. Żyjące tu zwierzęta są unikalne, gdyż są dłuższe od normalnych przedstawicieli fauny. Piraci często urządzają tutaj zawody, zwane Davy Back Fight.
Wyspa sądownicza
Mówiąc krótko - nie chcesz się tutaj znaleźć.
Ostatni przystanek przed Red Line, graniczącym z pierwszą połową Grand Line a Nowym Światem. Choć nazywany archipelagiem, w rzeczywistości jest to ogromny namorzynowy las. W związku z tym nie wytwarza pola magnetycznego oddziałującego na Log Pose. Las składa się z 79 drzew, na których buduję się miasta itp. Znajduje się tu Sławny Lunapark Shabondy. Można tu także wynająć mechanika pokrywającego, który pokryje statek specjalnym ,,skafandrem” umożliwiającym dostatnie się do Wyspy Rybo-ludzi. Na archipelagu rozwija się handel ludźmi. Przebywa tutaj Światowa Szlachta, Tenyruubito.
Wyspa porośnięta gęstą dżunglą, znajdująca się na Calm Belt. Zamieszkują ją amazonki zwane Kuja. Mężczyźni nie mają prawa wstępu na wyspę. Złamanie nakazu kończy się zazwyczaj śmiercią nierozważnego faceta.
Stolica Światowego Rządu i jedno z wejść do Nowego Świata. Znajduje się ono na szczycie Red Line. Odbywają się tutaj spotkania Shichibukai.
Więzienie w którym Światowy Rząd przetrzymuje najgroźniejszych kryminalistów i piratów. Znajduje się ono pod wodą na środku Calm Belt. Najłatwiej dostać tam się korzystając z prądów wytwarzanych przez Bramy Sprawiedliwości. Więzienie składa się pięciu poziomów, nazywanych też piekłami. Im niżej, tym groźniejsi znajdują się przestępcy i tym gorsze czekają na nich tortury. Wśród więźniów powtarzana jest plotka o jeszcze jednym, tajnym szóstym poziomie. Informacja ta jednak nie jest potwierdzona.
Offtopic